Integruota anglų kalbos ir istorijos pamoka „Kintų miestelio (apylinkės) istoriniai ir gamtiniai objektai“

Rubenas Bukavickas,
istorijos mokytojas

Nors šaltis dar rodo nagus, tačiau kieme jau kalendorinis pavasaris. Kasdien ilgėja dienos, ryškiau ir šilčiau šviečia saulė. Netrukus Kintų apylinkėje padaugės svečių – unikalios gamtos ir įžymių kultūros objektų lankytojų iš užsienio.

Ruošiantis naujam turizmo sezonui Kintų pagrindinėje mokykloje anglų kalbos vyr. mokytojas Vaidotas Vilkas ir istorijos mokytojas Rubenas Bukavickas surengė integruotą anglų kalbos ir istorijos pamoką 10 klasės mokiniams. Pamokos tikslas – ugdyti mokinių bendravimą anglų kalba, mokyti dėstyti savo mintis raštu ir žodžiu, vartoti tinkamas gramatines konstrukcijas, o taip pat ugdyti meilę gimtajam kraštui. Keliamas uždavinys – lavinti mokinių gebėjimą naudotis dvikalbiais (anglų-lietuvių) žodynais ir savarankiškai atsirinkti reikiamą informaciją, taikyti tinkamas gramatines struktūras ir išsiaiškinti kuo daugiau lankytinų vietų.

Po trumpo filmuko anglų kalba apie įžymias Kintų apylinkės vietas mokiniai gavo kūrybinę užduotį – dirbant grupėse, paruošti Kintų apylinkės istorinių ir gamtinių objektų informacinius stendus (plakatus), kuriuose anglų kalba būtų įvardintos, mokinių manymu, labiausiai lankytinos vietos: Ventės rago švyturys ir paukščių žiedavimo stotis, Didžioji Kintų tuja, Aukštumalos pelkė, Kuršių marios bei vėjo jėgainės. O taip pat ir Vydūno muziejus, Kintų bažnyčia.

Kūrybingai ir ypač išradingai paruoštus informacinius stendus (plakatus) mokiniai pristatė klasei,  atsakė į klausimus anglų ir lietuvių kalbomis. Puikiai savo grupės darbą apie gamtinius objektus anglų kalba pristatė Paulius Bakutis, o išvertė į lietuvių kalbą – Vanesa Paskalskytė. Labai gerai istorinius objektus anglų ir lietuvių kalbomis pristatė Lukas Paskalskis ir Marius Jokaitis.

Pamoka baigėsi įsivertinimu – „torto“ dalybomis.

WP_20180305_13_26_52_Pro 001 002 003 004 005 006 007 008 009

Skip to content