Iteraktyvusis mokymasis

Kintų bibliotekoje, 10 klasės mokiniams vyko tęstinis iteraktyvus mokymasis, naudojantis LEGO.  Pradėjus konstruoti judančias platformas, patalpose stojo visiška tyla, nes mokinių turima  ankstesnė  patirtis: menkiausias trukdis ar neatidumas įvelia klaidas konstruojant.

Sukonstravus ir išbandžius platformos judesius pirmyn ir atgal, mokiniams buvo pasiūlyta sugalvoti kaip pritvirtinti du sensorinius jutiklius, kad šie nejudėtų ir reaguotų į užprogramuotas komandas (aukštis nuo  kelio apie 1-2 cm). Kiek čia daug galimybių, kūrybiškumo ir iššūkių!

Pasiekus nurodytus rezultatus, mokiniai turėjo atlikti keturias užduotis, vienos jų pavyzdys: robotas važiuoja tiesiai,  kelyje sureaguoja į žalią spalvą (žalias popieriaus lapas ant kelio) sako ,,Hello“. Važiuoja tiesiai toliau, sureaguoja į raudoną spalvą ir pasako ,,Goodbye“ (kiti- suloja šuns balsu).

Mokantis mokiniai nebijojo klysti, ne vienas ,,klupo“, bandė iš naujo programavimo komandas, taikė anglų kalbos pamokose įgytas žinias, bet įgyvendino savo sumanymus ir numatytas užduotis.

Geriausią rezultatą pasiekė Austėja J., kuri džiaugėsi vykdytomis veiklomis ir sakė ,,čia ir dabar galėjome daug naujo patirti ir bandyti“.

Pranas Viršilas,

fizikos mokytojas

Skip to content