„Kodėl reikia sportuoti?“ – integruota biologijos – kūno kultūros pamoka

Ingrida Cyrolies,
biologijos mokytoja metodininkė

Sausio 25 d. vyko integruota biologijos – kūno kultūros pamoka devintoje klasėje „Kodėl reikia sportuoti?“

Pamoka tapo tradicine, keičiasi tik mokinių namų darbų užduotys ruošiantis šiai pamokai. Sukaupta mokinių paruošta informacija, kaip kinta  mokinių sveikatos sutrikimai per eilę metų, sukurtas filmukas šia tema, paruošti pristatymai apie raumenų darbą.

Pamokos tikslas – aiškintis, kokią įtaką sveikatai turi fizinis krūvis, taisyklingos laikysenos palaikymas. Mokiniai, analizuodami atliekamus pratimus bei mokinių paruoštus pristatymus išsiaiškino raumenų grupes ir jų atliekamus judesius. Suprato, nuo ko priklauso raumenų darbas, išsiaiškino fizinio krūvio poveikį organizmui. O taip pat analizavo laikysenos sutrikimo priežastis.

Pamokai pasibaigus mokiniai žinojo ne mažiau kaip po tris ugdančius ištvermę ir jėgą bei gerinančius laikyseną pratimus ir ne mažiau tris fizinio krūvio teigiamo poveikio bruožus.

Pamoką vedė kūno kultūros mokytoja metodininkė Lina Leikuvienė ir biologijos mokytoja metodininkė Ingrida Cyrolies. Apie anabolinių steroidų neigiamą poveikį organizmui žinių suteikė sveikatos priežiūros specialistė Audronė Venckienė.

20180125_120433 20180125_120940 20180125_121550 20180125_122123(1) 20180125_122444 20180125_122854 20180125_123034 20180125_123907 20180125_124112 20180125_124354 20180125_124401

Skip to content