Ingrida Cyrolies,
biologijos mokytoja metodininkė
Sausio 25 d. vyko integruota biologijos – kūno kultūros pamoka devintoje klasėje „Kodėl reikia sportuoti?“
Pamoka tapo tradicine, keičiasi tik mokinių namų darbų užduotys ruošiantis šiai pamokai. Sukaupta mokinių paruošta informacija, kaip kinta mokinių sveikatos sutrikimai per eilę metų, sukurtas filmukas šia tema, paruošti pristatymai apie raumenų darbą.
Pamokos tikslas – aiškintis, kokią įtaką sveikatai turi fizinis krūvis, taisyklingos laikysenos palaikymas. Mokiniai, analizuodami atliekamus pratimus bei mokinių paruoštus pristatymus išsiaiškino raumenų grupes ir jų atliekamus judesius. Suprato, nuo ko priklauso raumenų darbas, išsiaiškino fizinio krūvio poveikį organizmui. O taip pat analizavo laikysenos sutrikimo priežastis.
Pamokai pasibaigus mokiniai žinojo ne mažiau kaip po tris ugdančius ištvermę ir jėgą bei gerinančius laikyseną pratimus ir ne mažiau tris fizinio krūvio teigiamo poveikio bruožus.
Pamoką vedė kūno kultūros mokytoja metodininkė Lina Leikuvienė ir biologijos mokytoja metodininkė Ingrida Cyrolies. Apie anabolinių steroidų neigiamą poveikį organizmui žinių suteikė sveikatos priežiūros specialistė Audronė Venckienė.