PARODA „ŠEŠĖLIŲ IMPROVIZACIJOS“ PENKTOKŲ KLASĖJE

Penktos klasės mokiniai dailės pamokoje studijavo šešėlio temą. Kaip jis „krenta“ nuo daiktų, ko reikia, kad atsirastų šešėlis, kokius įspūdžius sukelia dienos ir nakties šešėliai. Stebėjo įvairias dailės kūrinių reprodukcijas, kuriose dominuoja šešėlių kompozicijos.

Džiaugėmės, kad praktinei užduočiai atlikti švietė skaisti rudeninė saulė. Susiskirstėme grupėmis po du mokinius, išsidalinome didelius baltus popieriaus lapus. Juos priklijavome lauke ant sienos ir stebėjome, kaip įvairiai krenta mūsų šešėliai popieriaus lape. Grupės nariai, pasikeisdami vietomis, popieriaus lape improvizuotai apvedžiojo vienas kito „krentančius“ šešėlius.

Vėliau mokinių grupės tęsė šešėlių kompozicijos kūrimą klasėje kurdami istoriją: tikslino piešinio kontūrus, toliau kūrė fantastinę kompoziciją, suteikdami veikėjams vardus, piešdami detales ir įvairiai dekoruodami. Mokėsi darbo komandoje įgūdžių, pasitardami dalinosi išpildomos kompozicijos eiga, veikėjų ir fono spalvų parinkimu. Sukurtos 8 kompozicijos, kurios papuošė 5 klasės kabineto sienas.

Rita Tarvydienė,

dailės mokytoja

Skip to content