Spalio 5 dieną mokykloje vyko karjeros ugdymo(si) diena „Pasimatuok mokytojo batus“, skirta paminėti profesinę mokytojų dieną

10, 9 ir 8 klasių mokiniai turėjo puikią galimybę išbandyti mokytojo profesiją:

  • Kartu su neformalaus švietimo mokytoja Egle Kelpšiene ruošė 5–7 klasių mokiniams veiklų turinį ir užduotis;
  • Vedė veiklas 5–7 klasių mokiniams;
  • Vedė pamokas 1–4 klasių mokiniams;
  • Dalyvavo ikimokyklinio ir priešmokyklinio ugdymo grupės veiklose;
  • Organizavo dienos veiklų pristatymą.

Rytas prasidėjo mokyklos kieme, kur iškilmingai buvo pakeltos Lietuvos ir mokyklos vėliavos, bei giedamas Lietuvos himnas. Vyresniųjų klasių mokiniai pasveikino mokytojus ir visai mokyklos bendruomenei pristatė, kas šią dieną bus atsakingi ir pavaduojantys mokytojus, administraciją bei pagalbos specialistus. Po to visi keliavo į klases…

1–4 klasių mokiniai turėjo ne tik įprastas pamokas, tačiau ir ypatingą užduotį. Pertraukų metu antro aukšto koridorius ir kabinetai virto filmavimo aikštele, kur pradinių klasių mokiniai ruošė ir filmavo sveikinimą mokytojams kartu su atsakingais 10 klasės mokiniais Arnu Andriukaičiu ir Arnu Venckumi.

5–7 klasių mokiniai žiūrėjo trumpametražius filmus apie mokytojo profesiją. Dirbdami grupėse, ieškodami informacijos internete ir diskutuodami atsakė į klausimus:

  1. Kodėl mokytoju dirbti yra gerai?
  2. Kodėl mokytojo darbas yra (ne)sunkus?
  3. Kokių asmeninių savybių reikia norint būti geru mokytoju?
  4. Koks yra svajonių mokytojas?

Apibendrindami mokytojo profesijos privalumus ir trūkumus ruošė pristatymus. Ir galiausiai kiekviena klasė ruošė sveikinimą savo mokyklos mokytojams.

Po pamokų laikinai pavaduojanti direktorė Ema Sakavičiūtė visus sukvietė į mokyklos fojė, kur laikinai suformuota 13-ta mokytojų klasė, sėdėdama pirmoje eilėje, galėjo stebėti kiekvienos klasės veiklų rezultatų pristatymus ir sveikinimus.

Paklausus mokinių ar patiko dienos organizuojamos veiklos, visi iškėlė nykščius aukštyn. Paklausus dienos organizatorių ar buvo įdomu „avėti mokytojo batus“, visi pakėlė nykščius aukštyn. Tačiau paklausus, kas rinktųsi mokytojo profesiją, aukštyn pakeltas nykštys buvo tik vienas.

Tokia patyriminė veikla buvo naudinga, nes 8–10 klasių mokiniai išbandė save mokytojo profesijoje, o 5–7 klasių mokiniai sužinojo naudingos informacijos apie šią, daug meilės darbui ir mokiniams reikalaujančią, profesiją.

Eglė Kelpšienė,

neformalaus švietimo mokytoja

Skip to content