Tyrimai ir analizės 2022 m. 2022-11-21 Išorinio vertinimo rezultatai 2022-09-05 Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas 2022-08-22 Lankomumo, pažangumo pokytis 2019-2022 m. m. 2022-07-15 Mokyklos veiklos įsivertinimas 2022-06-23 NMPP, PUPP palyginimai per 4 m. 2022-06-17 Ugdymas, mokymas(is), pažanga - 2021, 2022 m. palyginimai 2022-06-10 Ugdymas, mokymas(is), pažanga 2022-05-31 Asmeninis meistriškumas 2020-2022 m. 2022-05-23 Asmeninis meistriškumas - nuomonių lyginamoji analizė 2022-05-19 Asmeninis meistriškumas 2022-04-15 Ugdymo(si) organizavimas 2021 m. pagal rodiklio 2.2.2. mokyklos iliustraciją 2022-04-01 Ugdymo(si) organizavimas - nuomonių lyginamoji analizė 2022-03-22 Ugdymo(si) organizavimas 2022-03-18 Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas 2021 m. pagal rodiklio 2.2.1. mokyklos iliustraciją 2022-03-16 Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas - nuomonių lyginamoji analizė 2022-03-07 Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas 2022-02-11 Mokyklos pažanga 2020, 2021 m. 2022-01-28 Mokyklos pažanga 2021 - nuomonių lyginamoji analizė 2021 m. 2021-12-30 Mokyklos pažanga 2021-10-15 Psichosocialinių rizikos veiksnių tyrimo ataskaita 2021-09-17 Asmeninis meistriškumas 2021-09-06 Nuotolinis mokymas(is) 2021-08-27 Mokyklos veiklos įsivertinimas 2021-06-28 Apie ugdymą, mokymą(si), pažangą 2021-06-25 Apie vertinimą 2021-06-25 Praktinių studijų dienos Iliustracija „Ugdymo(si) organizavimas“ Iliustracija „Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas“ 2020 m. Edukacinės erdvės Patyčių prevencijos programos „OLWEUS“ 2015-2020 m. tyrimų lyginamieji rezultatai Mokinių apklausa NŠA (Mk14) 2017-2020 m. rezultatų lyginamoji analizė Tėvų apklausa NŠA (T07) 2017-2020 m. rezultatų lyginamoji analizė Mokytojų apklausa NŠA (M15, M01) 2017-2020 m. rezultatų lyginamoji analizė 5 – 6 klasių mokinių apklausos rezultatai „Nuotolinis mokymas“ 7 – 8 klasių mokinių apklausos rezultatai „Nuotolinis mokymas“ 9 – 10 klasių mokinių apklausos rezultatai „Nuotolinis mokymas“ Rodiklio Asmeninis meistriškumas giluminio įsivertinimo išvadų ir rekomendacijų ataskaita Veiklos tobulinimo plano 2019-2020 rezultatai Mokyklos veiklos tobulinimo plano 2019-2020 m. m. rezultatų išvados ir rekomendacijos 2019 m. Mokytojų apklausa NŠA (M01) 2017, 2018, 2019 m. rezultatų lyginamoji analizė Mokinių apklausa NŠA (Mk14) 2018, 2019 m. rezultatų lyginamoji analizė Tėvų apklausa NŠA (T07) 2018, 2019 m. rezultatų lyginamoji analizė Mokyklos pasiekimai ir pažanga giluminio įsivertinimo išvadų ir rekomendacijų ataskaita Mokymosi lūkesčiai ir mokinių skatinimas giluminio įsivertinimo išvadų ir rekomendacijų ataskaita Praktinių studijų savaitės įsivertinimas Išorės vertinimas Pirminiai išorės vertinimo rezultatai, 2018-04-20 Mokyklos veiklos kokybės rodikliai pagal išorės vertinimą, 2018-06-12 2018 m. Apklausos „Ugdymo proceso skirstymas 2018-2019 m. m.“ rezultatai Mokinio pasiekimai ir pažanga giluminio įsivertinimo išvadų ir rekomendacijų ataskaita Mokytojų 2017, 2018 m. apklausų apie pamokos kokybę rezultatų lyginamoji analizė Profesinio kapitalo tyrimo rezultatai, 2018-10-25 Tėvų, globėjų apklausų NMVA (T07) 2017, 2018 m. rezultatų lyginamoji analizė NMVA mokinių apklausų Mk14 2017 m. , 2018 m. rezultatų lyginamoji analizė 5-7 klasių mokinių apklausa „Ugdymas ir mokymasis“ 2017 m. 2017 m. Mokyklos įsivertinimo ir pažangos anketa Apklausos „Kas man yra gera mokykla?“ rezultatų analizė Apklausų rezultatai