icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Integruota pamoka ,,Organizmo atsakas į fizinį krūvį“

  • Paskelbė : Danutė Tarozienė
  • Paskelbta: 2025-03-21
  • Kategorija: Pamokos kitaip

2025-03-20 vyko integruota pamoka ,,Organizmo atsakas į fizinį krūvį“, kurioje dalyvavo 7 kl. mokiniai. Pamokos tikslas - įvertinti ir sužinoti organizmo reakciją į fizinį krūvį. Uždaviniai: išsiaiškinti fizinio krūvio naudą, fizinio krūvio neigiamą poveikį, aptarti fizinio krūvio vertinimo metodus. 

Pamokos pradžioje su teorinėmis žiniomis mokinius supažindino visuomenės sveikatos specialistė Audronė Venckienė. Pamokoje buvo analizuojama pateikta informacija ir praktiškai atliekami įvairūs pratimai.  Mokiniai atliko skirtingą fizinę veiklą ir skaičiavo pulsą. Iš pradžių skaičiavo, koks jų pulsas ramybės būsenoje. Vėliau atliko vidutinio ir maksimalų fizinio krūvio veiklą, po kurios vėl skaičiavo pulsą. Buvo skirtos dvi didesnio fizinio krūvio užduotys. Po kiekvienos užduoties mokiniai skaičiavo pulsą. Apibendrinę gautus duomenis pastebėta, kad po kiekvienos didesnės fizinės veiklos pulsas yra dažnesnis. Šios pamokos metu mokiniai nustatė fizinio krūvio poveikį organizmui: širdis ėmė plakti dažniau, kvėpavimas tapo dažnesnis ir gilesnis.

Nuotraukos:
Simona Venckienė

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas