Kintų pagrindinė mokykla

M.K.Čiurlionio paveikslų motyvų interpretacija trimatėje erdvėje

  • Paskelbė : Danutė Tarozienė
  • Paskelbta: 2025-11-23
  • Kategorija: Pamokos kitaip

6 ir 9 klasės mokiniai technologijų ir dailės pamokose kūrybiškai tyrinėjo M. K. Čiurlionio paveikslus ir jų motyvus perkėlė į trimatę erdvę. Savo darbams jie naudojo jau panaudotas medžiagas – kartoną, popierių, faneros likučius ir kitus išteklius, suteikdami jiems naują formą ir prasmę.

Informatikos pamokoje 9 klasės mokiniai tą pačią temą pratęsė skaitmeninėje erdvėje: kurdami Čiurlionio kūrinių interpretacijas grafikos programoje, jie eksperimentavo su spalvomis, linijomis, kompozicija ir stilistiniais elementais.

Ši integruota veikla padėjo mokiniams geriau suprasti menininko kūrybos simboliką, lavino kūrybiškumą, erdvinį mąstymą ir skaitmeninį raštingumą, o taip pat parodė, kaip tradicinis menas gali atgimti tiek fizinėse, tiek skaitmeninėse formose.

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas