Mokykloje projektą „Kokybės krepšelis“ įgyvendiname nuo 2020-2021 m. m. pradžios. Projekto pabaiga 2022-08-31. Siekdami reguliariai stebėti, analizuoti pažangą, numatėme trejopus matavimus pagal:
- savaitines sėkmių suvestines (pagal susitarimą „sėkminga pamoka“ ta, kurioje 100 proc. mokinių klasėje dalyvavo pamokoje, gavo teigiamus įvertinimus) – lankomumo ir pažangaus mokymosi stebėjimui;
- laikotarpių lyginamąsias suvestines (dvejus mokslo metus suskirstėme į aštuonis mokymosi laikotarpius (kas metus po keturis) signaliniams ir pusmetiniams rezultatų pokyčiams stebėti) – asmeninės pažangos trumpesniais laikotarpiais stebėjimui;
- asmeninės pažangos dinamikos suvestines (paskutiniojo mokymosi laikotarpio asmeniniai rezultatai lyginami su prieš projektui prasidedant „startinio“ laikotarpio asmeniniais rezultatais) – projekto pridėtinės vertės kiekvieno mokinio asmeninei pažangai stebėjimui.
Kaip mums sekasi pasibaigus antram mokymosi laikotarpiui, galime pasižiūrėti plačiau:
- apie savaitines sėkmių suvestines
- apie laikotarpių lyginamąsias suvestines
- apie asmeninę pažangos dinamiką (nuasmenintais duomenimis)
Užsibrėžtiems tikslams pasiekti liko šeši mokymosi laikotarpiai.
Projekto „Kokybės krepšelis“
įgyvendinimo mokykloje
darbo grupė