„Padėk man tiek, kad pats galėčiau…“ – savivaldaus mokymosi didinimas, taikant kiekvieno mokinio kasdienį vertinimą 8-9 klasėse
Kryptis: Asmeninės pažangos stebėjimas ir vertinimas
Dalykų grupė: Branduolio dalykai
Klasės: 8-9 klasė
Metodas: Kiekvienos dienos vertinimas ir grįžtamojo ryšio teikimas
Vieta, būdas: pamoka, konsultacija kontaktiniu ir nuotoliniu būdu.
Tėvų indėlis: refleksiniai pokalbiai šeimoje apie patirtas vaiko sėkmes.
Priemonės: dviejų mėnesių trukmės ciklas – 8 kartus per dvejus mokslo metus.
Kaip kilo idėja „Norėti daugiau“?
- 2018 metų balandį vyko išorės vertinimas, po kurio išryškėjo, kad mokykla turi potencialo, tik reikia norėti daugiau.
- 2018-2021 metais Veiklos tobulinimo planas stiprino mokinių savivaldumą, dalykinę integraciją, metodus ir refleksijas, kas skatino visos mokyklos bendruomenę norėti daugiau.
- 2020 metais nuotolinio mokymosi metu išryškėjo, kad kasdienis kiekvieno dalyko vertinimas ir pagalba, stiprina mokinių savivaldumą.
- 2018-2021 metų veiklos įsivertinimas atskleidė, kad noras daugiau, mokinių savivaldumas pamokose ir kasdienis kiekvieno dalyko vertinimas skatina šuolinę pažangą 8-9 klasėse.
„Vienas lauke ne karys“…
Kas tie kariai, kurių pagalba buvo ir yra siekiamas rezultatas?
- Skatinamas mokinių savivaldumas;
- Kasdienis visų dalykų vertinimas;
- Mokymosi pagalba: konsultacijos ir mokytojo padėjėjo pagalba;
- Priemonės, daiktai: interneto tinklas, kompiuteriai, mobili klasė;
- Refleksiniai pokalbiai: mokytojai ir klasės vadovai su mokiniais, klasės vadovai ir mokiniai su tėvais;
- Duomenų įdarbinimas: kas du mėnesius analizuojami kiekvieno mokinio, kiekvieno dalyko rezultatai.
Plačiau susipažinti su sėkmės istorija kviečiame:
Daugiau informacijos apie projekto „Kokybės krepšelis“ veiklą:
Projekto „Kokybės krepšelis“ dokumentai, pažangos stebėsena ir sklaida:
Eglė Kelpšienė,
mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės pirmininkė