Kintų pagrindinė mokykla

Mokytojų taryba

Mokytojų tarybos sudėtis 2025–2026 m. m.

Eil. Nr. Vardas, Pavardė Pareigos Pareigos taryboje

1.

Jurgita Tamošiūnienė

Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Pirmininkė

2.

Laimondas Taroza

Pagrindinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkas

Pavaduotojas

3.

Sonata Rangienė

Pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė

Sekretorė

4.

Daiva Kaunienė

Ikimokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė

Narė

5.

Lina Valaitė

Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės pirmininkė

Narė

Išplėstinių posėdžių nariai

 

 

1.

Vilija Ašmonaitė

Mokytoja

Narė

2.

Kornelija Bružienė

Mokytoja

Narė

3.

Rubenas Bukavickas

Mokytojas

Narys

4.

Laima Bušininkienė

Mokytoja

Narė

5.

Ingrida Cyrolies

Mokytoja

Narė

6.

Ramūnas Grikšas

Mokytojas

Narys

7.

Gintarė Mačiulaitienė

Mokytoja

Narė

8.

Ilona Papievienė

Mokytoja

Narė

9.

Valdas Neimantas

Mokytojas

Narys

10.

Asta Matvėjėvienė

Mokytoja

Narė

11.

Elvyra Rimkuvienė

Mokytoja

Narė

12.

Danutė Tarozienė

Mokytoja

Narė

13.

Irena Šerkienė

Mokytoja

Narė

14.

Simona Venckienė

Mokytoja

Narė

15.

Vaidotas Vilkas

Mokytojas

Narys

16.

Pranciškus Viršilas

Mokytojas

Narys

17.

Vida Viršilienė

Mokytoja

Narė

Mokytojų tarybos funkcijos

  • Analizuoja ir teikia siūlymus mokyklos metinio veiklos plano, ugdymo plano įgyvendinimo, bendrųjų programų įgyvendinimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo, fiksavimo ir panaudojimo tobulinimui.
  • Sprendžia mokinių sveikatos, socialinės paramos, mokymosi, prevencinės veiklos, poilsio, mitybos, saugos klausimus kartu su mokyklos logopedu, socialiniu pedagogu, specialiuoju pedagogu, bendrosios praktikos slaugytoju.
  • Aptaria pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius ir galimybes, teikia siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo.
  • Deleguoja atstovus į mokyklos tarybą, mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją, direkcinę tarybą.
  • Inicijuoja mokyklos kaitos procesus.
  • Dalyvauja planuojant mokyklos veiklą, formuoja ir koreguoja mokyklos veiklos tikslus.
  • Svarsto ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo ir mokymo(si) rezultatus.
  • Priima nutarimus dėl ugdymo turinio planavimo laikotarpių ir formų, programų, teminių planų rengimo principų ir tvarkos.
  • Analizuoja skirtingų gebėjimų  mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus.
  • Analizuoja mokinių mokymosi krūvius.
  • Analizuoja mokinių lankomumą, svarsto mokyklos nelankymo priežastis.
  • Aptaria mokinių pažangą ir pasiekimus, analizuoja nepažangumo priežastis ir teikia siūlymus jam gerinti.
  • Svarsto ir priima nutarimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę.
  • Analizuoja neformaliojo švietimo organizavimą ir teikia siūlymus jo tobulinimui.
  • Aptaria pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų metodinės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes.
  • Svarsto mokytojų pedagoginio darbo krūvius.
  • Vertina mokyklos vadovų veiklą, reikšdama nuomonę dėl vadovų ketinimo atestuotis.
  • Svarsto mokyklos ugdymo plano projektą ir priima sprendimus dėl ugdymo proceso organizavimo.

Mokytojų tarybą reglamentuoja

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
4. 11.15 – 12.00
  • 1. 8.30 – 9.15
  • 2. 9.25 – 10.10
  • 3. 10.20 – 11.05
  • 4. 11.15 – 12.00
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.20 – 14.05
  • 7. 14.10 – 14.55
  • 8. 15.00 – 15.45
  • 9. 15.50 – 16.35