7 klasės mokiniai kūrė sliekyną ir tyrė sliekų poveikį dirvožemiui
- Paskelbė : Danutė Tarozienė
- Paskelbta: 2025-06-11
- Kategorija: Pamokos kitaip
7 klasės mokiniai atliko praktinį tiriamąjį darbą – sukūrė sliekyną ir stebėjo, kaip sliekai veikia dirvožemio struktūrą. Naudodami permatomus indus, mokiniai sluoksniavo smėlį ir juodžemį, įleido sliekų bei pridėjo augalų lapų.
Tyrimo metu vaikai stebėjo, kaip sliekai judėdami formuoja tunelius ir maišo skirtingus žemės sluoksnius. Po kelių savaičių jau buvo matomi aiškūs pokyčiai – dirvožemio struktūra tapo puresnė, sluoksniai susimaišė, o tuneliai išduodavo sliekų judėjimo kryptis.
Ši praktinė veikla padėjo mokiniams ne tik geriau suprasti dirvožemio sandarą ir sliekų svarbą ekosistemoms, bet ir lavino jų gebėjimą tyrinėti, stebėti ir fiksuoti rezultatus.
-
- Paskelbta: 2025-06-11
- Kategorija: Pamokos kitaip
Šių metų birželio mėn. 6–7 klasių mokiniai dalyvavo praktiniame biologijos tyrim... -
- Paskelbta: 2025-06-06
- Kategorija: Pamokos kitaip
Birželio 04 d. penktokai taikė įgytas gamtos žinias praktiškai - mokėsi matuoti... -
- Paskelbta: 2025-06-06
- Kategorija: Pamokos kitaip
Birželio 2 dieną 7 klasės mokiniai lankėsi Žuvininkystės praktinio mokymo centre... -
- Paskelbta: 2025-05-23
- Kategorija: Pamokos kitaip
Pamokų ciklas „Knygų mugė“ jau yra tapęs tradiciniu. Šiose pamokose sėkmingai ju... -
- Paskelbta: 2025-05-21
- Kategorija: Pamokos kitaip
2025-05-09 visi 9-10 kl. mokiniai turėjo nuostabią galimybę dirbti su mobilia Bi... -
- Paskelbta: 2025-05-09
- Kategorija: Pamokos kitaip
Gyvename apsupti vandenų: Kuršių marių, Minijos, Tenenio, Šyšos, Nemuno ir kt. ,... -
- Paskelbta: 2025-04-18
- Kategorija: Pamokos kitaip
Balandžio 10 d. antros klasės mokiniai įdomiai ir originaliai pristatė savo pers... -
- Paskelbta: 2025-04-16
- Kategorija: Pamokos kitaip
Per STEAM pamoką 6 klasės mokiniai priėmė iššūkį – sukurti veikiančią Goldbergo... -
- Paskelbta: 2025-04-16
- Kategorija: Pamokos kitaip
5 klasės mokiniai per gamtos eksperimentų pamokas nusprendė ne tik sužinoti, kai...