Mokytojų tarybos sudėtis 2025–2026 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, Pavardė | Pareigos | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
|
1. |
Jurgita Tamošiūnienė |
Direktoriaus pavaduotoja ugdymui |
Pirmininkė |
|
2. |
Laimondas Taroza |
Pagrindinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkas |
Pavaduotojas |
|
3. |
Sonata Rangienė |
Pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Sekretorė |
|
4. |
Daiva Kaunienė |
Ikimokyklinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė |
Narė |
|
5. |
Lina Valaitė |
Mokyklos veiklos kokybės įsivertinimo grupės pirmininkė |
Narė |
|
Išplėstinių posėdžių nariai |
|
|
|
|
1. |
Vilija Ašmonaitė |
Mokytoja |
Narė |
|
2. |
Kornelija Bružienė |
Mokytoja |
Narė |
|
3. |
Rubenas Bukavickas |
Mokytojas |
Narys |
|
4. |
Laima Bušininkienė |
Mokytoja |
Narė |
|
5. |
Ingrida Cyrolies |
Mokytoja |
Narė |
|
6. |
Ramūnas Grikšas |
Mokytojas |
Narys |
|
7. |
Gintarė Mačiulaitienė |
Mokytoja |
Narė |
|
8. |
Ilona Papievienė |
Mokytoja |
Narė |
|
9. |
Valdas Neimantas |
Mokytojas |
Narys |
|
10. |
Asta Matvėjėvienė |
Mokytoja |
Narė |
|
11. |
Elvyra Rimkuvienė |
Mokytoja |
Narė |
|
12. |
Danutė Tarozienė |
Mokytoja |
Narė |
|
13. |
Irena Šerkienė |
Mokytoja |
Narė |
|
14. |
Simona Venckienė |
Mokytoja |
Narė |
|
15. |
Vaidotas Vilkas |
Mokytojas |
Narys |
|
16. |
Pranciškus Viršilas |
Mokytojas |
Narys |
|
17. |
Vida Viršilienė |
Mokytoja |
Narė |
Mokytojų tarybos funkcijos
- Analizuoja ir teikia siūlymus mokyklos metinio veiklos plano, ugdymo plano įgyvendinimo, bendrųjų programų įgyvendinimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo, fiksavimo ir panaudojimo tobulinimui.
- Sprendžia mokinių sveikatos, socialinės paramos, mokymosi, prevencinės veiklos, poilsio, mitybos, saugos klausimus kartu su mokyklos logopedu, socialiniu pedagogu, specialiuoju pedagogu, bendrosios praktikos slaugytoju.
- Aptaria pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius ir galimybes, teikia siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo.
- Deleguoja atstovus į mokyklos tarybą, mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją, direkcinę tarybą.
- Inicijuoja mokyklos kaitos procesus.
- Dalyvauja planuojant mokyklos veiklą, formuoja ir koreguoja mokyklos veiklos tikslus.
- Svarsto ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo ir mokymo(si) rezultatus.
- Priima nutarimus dėl ugdymo turinio planavimo laikotarpių ir formų, programų, teminių planų rengimo principų ir tvarkos.
- Analizuoja skirtingų gebėjimų mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus.
- Analizuoja mokinių mokymosi krūvius.
- Analizuoja mokinių lankomumą, svarsto mokyklos nelankymo priežastis.
- Aptaria mokinių pažangą ir pasiekimus, analizuoja nepažangumo priežastis ir teikia siūlymus jam gerinti.
- Svarsto ir priima nutarimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę.
- Analizuoja neformaliojo švietimo organizavimą ir teikia siūlymus jo tobulinimui.
- Aptaria pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų metodinės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes.
- Svarsto mokytojų pedagoginio darbo krūvius.
- Vertina mokyklos vadovų veiklą, reikšdama nuomonę dėl vadovų ketinimo atestuotis.
- Svarsto mokyklos ugdymo plano projektą ir priima sprendimus dėl ugdymo proceso organizavimo.

