icon-cookies
Šioje svetainėje naudojame slapukus siekdami užtikrinti jums teikiamų paslaugų kokybę, analizuoti svetainės naudojimą ir optimizuoti naršymo patirtį. Spustelėję mygtuką „Sutinku“, jūs patvirtinate, kad sutinkate su visų slapukų naudojimu šioje svetainėje. Jei norite atšaukti arba pakeisti savo sutikimus, prašome apsilankyti slapukų valdymo puslapyje.

Mokytojų taryba

Mokytojų tarybą sudaro

Direktorius, direktoriaus pavaduotojas ugdymui, visi mokykloje dirbantys mokytojai, socialinis pedagogas ir kiti tiesiogiai ugdymo procese dalyvaujantys drabuotojai.

Mokytojų tarybos funkcijos

  • Analizuoja ir teikia siūlymus mokyklos metinio veiklos plano, ugdymo plano įgyvendinimo, bendrųjų programų įgyvendinimo, mokinių pažangos ir pasiekimų vertinimo, informacijos rinkimo, fiksavimo ir panaudojimo tobulinimui.
  • Sprendžia mokinių sveikatos, socialinės paramos, mokymosi, prevencinės veiklos, poilsio, mitybos, saugos klausimus kartu su mokyklos logopedu, socialiniu pedagogu, specialiuoju pedagogu, bendrosios praktikos slaugytoju.
  • Aptaria pedagogų kvalifikacijos tobulinimo poreikius ir galimybes, teikia siūlymus dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo.
  • Deleguoja atstovus į mokyklos tarybą, mokyklos mokytojų ir pagalbos mokiniui atestacijos komisiją, direkcinę tarybą.
  • Inicijuoja mokyklos kaitos procesus.
  • Dalyvauja planuojant mokyklos veiklą, formuoja ir koreguoja mokyklos veiklos tikslus.
  • Svarsto ugdymo programų įgyvendinimą, ugdymo ir mokymo(si) rezultatus.
  • Priima nutarimus dėl ugdymo turinio planavimo laikotarpių ir formų, programų, teminių planų rengimo principų ir tvarkos.
  • Analizuoja skirtingų gebėjimų  mokinių ugdymo organizavimo principus, jų ugdymo ir mokymo programas, metodus.
  • Analizuoja mokinių mokymosi krūvius.
  • Analizuoja mokinių lankomumą, svarsto mokyklos nelankymo priežastis.
  • Aptaria mokinių pažangą ir pasiekimus, analizuoja nepažangumo priežastis ir teikia siūlymus jam gerinti.
  • Svarsto ir priima nutarimus dėl mokinių kėlimo į aukštesnę klasę.
  • Analizuoja neformaliojo švietimo organizavimą ir teikia siūlymus jo tobulinimui.
  • Aptaria pedagoginės veiklos tobulinimo būdus, mokytojų metodinės ir dalykinės kompetencijos ugdymo galimybes.
  • Svarsto mokytojų pedagoginio darbo krūvius.
  • Vertina mokyklos vadovų veiklą, reikšdama nuomonę dėl vadovų ketinimo atestuotis.
  • Svarsto mokyklos ugdymo plano projektą ir priima sprendimus dėl ugdymo proceso organizavimo.

Mokytojų tarybą reglamentuoja

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.30 – 9.15
  • 2. 9.25 – 10.10
  • 3. 10.20 – 11.05
  • 4. 11.15 – 12.00
  • 5. 12.30 – 13.15
  • 6. 13.20 – 14.05
  • 7. 14.10 – 14.55
  • 8. 15.00 – 15.45
  • 9. 15.50 – 16.35