ĮPUSĖJO PROJEKTAS „KOKYBĖS KREPŠELIS“

2021 m. rugpjūčio mėnesį įpusėjo ES lėšomis finansuojamas projektas „Kokybės krepšelis“, skirtas 5-10 klasių mokinių branduolio dalykų (kalbų, tiksliųjų, gamtos, socialinių mokslų) pasiekimams gerinti. Šis projektas mokykloje bus įgyvendinamas dar vienerius mokslo metus.

Projekto plano įgyvendinimo situacija.

2020-2021 m. m. mokykla orientavosi į mokinių gebėjimą augti, suvokti save, mokytis, bendrauti ir bendradarbiauti prisitaikant kasdien prie tą dieną esamų sąlygų, pokyčių, trukdžių (pandeminiu laikotarpiu) mokantis savarankiškai spręsti kasdienes problemas.

Plane numatytos veiklos pradėtos įgyvendinti nuo 2020 m. spalio mėn. (dėl vėluojančio finansavimo) ir buvo įgyvendinamos 9 mėnesius (iki 2021 m. liepos 1 d.). Patirtos sėkmės ir problemos:

Sėkmės:

  • itin pagerėjo lietuvių, anglų kalbų rezultatai (konsultacijos, mokytojų parinkti efektyvūs mokymo(si) metodai, kasdienis vertinimas),
  • visi specialiųjų ugdymosi poreikių turintys mokiniai, kurie mokėsi mokykloje mokantis nuotoliniu būdu, padarė pažangą (mokytojo padėjėjo pagalba),
  • atskiruose dalykuose daugiau kaip pusė mokinių padarė pažangą (pažangos duomenų analizė kas du mėnesius, konsultacijos, kasdienis vertinimas, patyriminės veiklos, dalykų integracija),
  • visai mokyklos bendruomenei mažesnės laiko sąnaudos sprendžiant kasdienes IKT, komunikavimo problemas, didinant IT raštingumą (IKT konsultantas),
  • didesnės, kokybiškesnės galimybės mokymui(si) (technologiškai ir šiuolaikinėmis priemonėmis praplėsta priemonių bazė).

Problemos:

  • pandeminio laikotarpio keliami iššūkiai (nuolatinė kaita, tvarkų pakeitimai) įtakojo projekto veiklų vykdymo vėlavimą, rezultatus,
  • žmogiškųjų išteklių stoka (darbuotojui esant nedarbingume, jo niekas nepavadavo, neatliko jo veiklų) atsiliepė vykdytų veiklų kiekybei ir kokybei,
  • mokytojų ir mokinių ženkliai geresnis, tačiau dar nepakankamai laisvas naudojimasis IT, stabdė kai kurių mokinių kai kuriuose mokomuosiuose dalykuose pažangą mokant(is) nuotoliniu būdu; ne visuose dalykuose atrasti efektyviausi mokymo(si) būdai mokant(is) nuotoliniu būdu.

 

Mokinių pažangą projekto metu matuojame dviem skaičiais po kablelio. Siekėme, kad metinis 5-10 klasių:

– visų dalykų pasiekimų vidurkis pagerėtų 0,10 balo, vykdant projektą nukrito 0,07 balo;

– branduolio dalykų pasiekimų vidurkis siektų 7,00, vykdant projektą pasiekta 6,61.

Rezultatai dar nedžiugina taip, kaip norėtųsi, bet ir administracija, ir mokytojai, ir mokiniai, ir tėvai tikisi, kad per antruosius projekto įgyvendinimo metus įvyks teigiamų pokyčių.

Ramūnas Grikšas,

direktoriaus pavaduotojas ugdymui

Skip to content