Reklama „Mano šeimos duona“ arba „Iš ko duoną valgai?“

Aštuntokams, išanalizavus Sauliaus Šaltenio apysaką „Riešutų duona“ ir pagal ją pastatytą to paties pavadinimo filmą, lietuvių kalbos ir literatūros mokytoja Nijolė Sodonienė skyrė neįprastą užduotį. Reikėjo sukurti reklamą tema „Mano šeimos duona“ (tiesiogine ir perkeltine reikšme) ir pasiruošti pristatyti bendraklasiams.

Reklamai reikalavimai buvo tokie.
1. Reklama iš 2 dalių: vienoje apie duoną tiesiogine reikšme, kitoje – perkeltine reikšme.
2. Apie kiekvieną duoną būtina:
2.1 Šūkis, kuriuo pasakoma būtent šios duonos nauda (skatinti rinktis).
2.2 Vaizdas, kuris atkreiptų dėmesį ir būtų paveikus.
3. Pristatyti bendraklasiams kūrybiškai (įdomiai, neįprastai).
Ruošdami skaidres Google Classroom, galėjome tartis su mokytoja ir klasės draugais.

Įdomiausia buvo sužinoti, kaip bendraklasiai pavaizdavo duoną metaforiškai – kaip pragyvenimo šaltinį – ir klausyti atsakymų, iš ko šeima duoną valgo.

Jaunųjų žurnalistų klubas „Kas? Kur? Kada?“

Skip to content