Integruota lietuvių kalbos ir informacinių technologijų pamoka „Autorius ir kūrinys. Perskaitytos knygos pristatymas“

Nijolė Sodonienė,
lietuvių kalbos mokytoja metodininkė

Gruodžio mėnesį Kintų pagrindinės mokyklos 7 klasėje vyko integruota lietuvių kalbos ir informacinių technologijų pamoka „Autorius ir kūrinys. Perskaitytos knygos pristatymas“, kurioje ir mokiniai, ir mokytojai galėjo pamatyti bei vertinti galutinį ilgalaikės užduoties rezultatą.

Mokiniams iš anksto lietuvių kalbos pamokoje buvo pateiktos rekomendacijos, kuriomis naudodamiesi ruošė medžiagą apie perskaitytą knygą. Per informacinių technologijų pamokas, konsultuojami mokytojo Sauliaus Sodonio,  rengė pateiktis.

Integruotoje pamokoje, anot septintokų, sunkiausia buvo kalbėti viešai. Juk kiekvienam teko per 3-4 minutes pasakoti apie knygą, jos autorių, paaiškinti, kaip atliko darbą, dalytis mintimis, kas buvo sunkiausia ar įdomiausia, bei atsakyti į klausimus.  Beje, išklausius kalbėtoją, reikėjo pildyti kalbos vertinimo lapą.

Suprasdami tokių integruotų pamokų naudą, jas 7-8 klasėje vedame jau aštuoneri metai.

Skip to content