Integruotos istorijos ir lietuvių kalbos pamokos „Kaip istorinės aplinkybės veikia žmogaus likimą?“ edukacinėje išvykoje

Rugsėjo 21 dieną 9 ir 10 klasės mokiniams istorijos ir lietuvių kalbos pamokos vyko prie Inkaklių lurdo, Švėkšnoje prie sinagogos ir katalikų bažnyčios, parke, šio miestelio žydų žudynių vietoje.

Mokytojai Rubenas Bukavickas ir Nijolė Sodonienė organizavo mūsų mokymąsi taip, kad faktus sietume su esama aplinka, geriau suvoktume, kaip istoriniai įvykiai veikia kiekvieno likimą. Dešimtokai skaitė Kintų gyventojos R. Pocevičienės, buvusios švėkšniškės, atsiminimus-rašinį „Prisimenu Sarą“ apie lietuvių ir žydų vaikų santykius, getą, devintokai – ištraukas iš Judelio Beileso „Judkė“. Klausydami bendraklasių ir istorijos mokytojo R. Bukavicko aiškinimo, mes papildėme savo žinias apie žydų gyvenimą Lietuvoje ir genocidą.

Šios pamokos buvo naudingos ir todėl, kad mokytojai mums padėjo istorinę praeitį sieti su dabartiniais gyvenimo įvykiais.

Gabija Probergaitė,

Jaunųjų žurnalistų klubas „Kas? Kur? Kada?“

Skip to content